2022Onze Reistrips

Polarsteps

Reisverslag

Eerste enkele statistieken

Fiets kilometers30,7 km (volgens km van fiets)
Auto kilometers242,70 km
Tijd onderweg04:31 uur
– Heen 1:45 uur
– Terug 2:46 uur
Gemiddelde snelheid53 km/uur
Gemiddeld verbruik10,3/100 km

Welke verblijfsplaatsen?

5 tot 8 november 2022Camping Memling

Elk jaar huurden wij vroeger aan de Belgische Kust te Knokke-Heist een appartementje op de zeedijk. Onze vaste uitstappen waren naar Sluis (NL) en Brugge (BE). Naar Sluis zijn we dit jaar met de camper geweest en dachten waarom ook is niet Brugge want als je er komt doe je alleen maar de centrumstraat, eet je snel iets en dan moet je naar je auto. Dus daarom dit weekendje Brugge.

Zaterdag 5 november 2022

’s Morgens de laatste dingen ingeladen en rond 11:00 uur vertrokken. Om 12u45 waren we al aan de camping Memling. Doordat we gereserveerd hadden met nummerplaat konden we gewoon ons plekje opzoeken. Meteen een fietstocht gaan doen rond Brugge.

• Kruispoortbrug
  • Treinstation
  • Poertoren
  • Gentpoort

Toen we terug waren de camper verplaatst naar een andere plek met wel satelietontvangst. Hier heeft Chef Roman weer lekker gekookt, wat tv gezien, afwas gedaan en gaan slapen.

Zondag 6 november 2022

Rustig ontwaakt na een regenachtige dag, lekker ontbeten, gedoucht en tot 16:30 uur zijn we bezig geweest aan ons e-magazine. De regen even gestopt zijn we gaan wandelen in het bos en dan heeft Roman de buffetpiano uitgetest die in de gemeenschappelijke ruimte staat van de camping. Hier hebben we dan maar meteen even de camping rond gegaan. Dan heeft Roman gekookt hebben we tv gezien, den afwas gedaan en gaan slapen.

Maandag 7 november 2022

Rustig ontwaakt en meteen droog weer al. Gegeten en rond 12:45 uur zijn we vertrokken voor onze fietstocht door Brugge.

• Koningin Astridpark
  • Basiliek van het Heilig Bloed
  • Rozenhoed
  • Adolphe Sax & Cie

Fijne fietstocht met toch wel nieuwe dingen die we nog nooit eerder gezien hadden. Chef Roman kookte weer wat lekkers, den afwas gedaan, tv gezien en gaan slapen.

Dinsdag 8 november 2022

Een zeer goede nachtrust gehad, alles opgeruimd en rond 10:30 uur naar huis vertrokken. Rond 13:30 uur aangekomen meteen alles gepoetst want zaterdag 12 november zijn we terug weg.

YouTube

Er zijn 3 vlogs van dit weekendje Brugge.
Onze playlist kan je hier bekijken op YouTube.

Hans Van Dyck

Hans is geboren op 27 november 1984 in Lommel (België). Hij werkt bij Colruyt als bediende verkoper en heeft een bijberoep genaamd HVD Mediaworks waar hij ook uitgever is voor het magazine De Spirituele Wereld. Hans is ook een spiritueel mentor.  Mocht Hans niet aan het werk zijn dan gaat hij graag zwemmen, naar de Efteling, een musical of rondrijden met Roman en Ons Delfin.