2023

Gemiddelde snelheid52 km/uur52 km/uur52 km/uur
Tijd onderweg4:35 uur2:30 uur2:05 uur

Welke verblijfsplaatsen?

30 maart tot 1 april 2023Floreal Camper Park Blankenberge (Blankenberge, België)

Donderdag 30 maart 2023

Vertrokken met veel files, bijna ongeval door spoorvorming, maar goed aangekomen. Meteen binnen gereden en proper water genomen en op onze plaats gaan staan. Doordat de supermarkt naast het camperpark is zijn we hierheen gegaan. Na gegeten te hebben hebben we een fikse wandeltocht gedaan.

Hierna zijn we gaan slapen met windsnelheden van 6 à 7 beaufort en pijpestelen regen, regen, regen.

Vrijdag 31 maart 2023

’s morgens wakker geworden zeer slecht geslapen. Hans is aan het kleuren gegaan Roman was continue aan het properen te slapen. Rond 13 uur was het was droog terug naar winkel gegaan en daarna terug in camper. Roman slapen en Hans kleuren.

Rond 15 uur was het een beetje droog en zijn we naar het Sea Life Center gegaan. Deze is over de camperpark en dus snel bereikbaar. Sea Life Blankenberge is een aquatische dierentuin met opvang voor gestrande zeehonnden aan de Belgische Kust.

Rond 18:10 uur zijn we naar de tea room gegaan. Hier genoten wij van varkensgebraad met champignonroomsaus en frieten. Zeer lekker en zeer royale porties.

Dan hebben we The Masked Singer, Big Brother en verschillende vlogs op YouTube nog gezien.

Zaterdag 1 april 2023

Hans had extreem goed geslapen, maar Roman extreem slecht. Continu in de nacht weer windsnelheden van 6 à 7 beaufort en pijpestelen regen, regen, regen. Tegen 12:00 uur zijn we een croque monsieur (tosti) gaan eten maar deze was vrij hard en de kaas smaakte chemisch dus wij denken dat het diepvries varianten waren.

Om 13:30 uur zijn we vertrokken naar huis in plaats van maandag. Het weer was nog slechter geworden en konden het niet meer aan.

YouTube

Dit weekend maar 1 vlog: 065 Opgepast spoorvorming + Zeer slecht weer + Weekend in mineur.

Sfeerbeelden

Hans Van Dyck

Hans is geboren op 27 november 1984 in Lommel (België). Hij werkt bij Colruyt als bediende verkoper en heeft een bijberoep genaamd HVD Mediaworks waar hij ook uitgever is voor het magazine De Spirituele Wereld. Hans is ook een spiritueel mentor.  Mocht Hans niet aan het werk zijn dan gaat hij graag zwemmen, naar de Efteling, een musical of rondrijden met Roman en Ons Delfin.

Gerelateerde artikels

eactie's

1. Je kan ook als campergast gebruik maken van alle faciliteiten van de florealclub, je kunt er ook gebruik maken van de refter om te ontbijten enz… je krijgt zelfs uw maaltijd mee naar de camper als je dat zou willen.

1. Zeker en vast, want wij gingen normaal mini-golfen maar door slechte weer deden we het niet. Afhalen wilden we eigenlijk zondagavond doen, maar op zaterdag waren we al weg. We komen zeker terug want hadden een planning gemaakt om dingen te bezoeken in Blankenberge, en we waren dingen tegen gekomen die we nog nooit hadden gezien, hoewel we er ons hele leven al komen. Op naar een volgende keer hopelijk met beter weer.

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *