2023Onze Reistrips

Polarsteps

Reisverslag

Welke verblijfsplaatsen?

27 mei tot 4 juni 2023Camperplaats Mieke’s Hof (Hoeven, Nederland)

Zaterdag 27/05/2023

Rustig aangekomen bij Mieke’s Hof in Hoeven. Lekker bijgepraat met Lenette en Ron en dan naar onze plaats gereden. Geïnstalleerd en aan het kleuren geraakt. Dan wat gegeten en de dag was al voorbij.

Zondag 28/05/2023 Pinksteren

Opgestaan en naar Willemstad gereden. Hier was een Ibizamarkt bezig dus immens druk en nergens kunnen parkeren dus maar terug gedraaid en naar de supermarkt gegaan. Dit maal is een Dirk van den Broeck, deze hadden wij nog niet gedaan, leuke winkel maar rommelig en lawaaierig. Hierna naar de camperplaats gereden waar we onze buren Peggy & Cees met hondje Bumper kregen, je kan deze kennen als vloggers Casa Cabellero. Lekker gepraat met hun en de eigenaars Lenette en Ron. Dan samen gegeten, gepraat en gaan slapen.

Maandag 29/05/2023 Pinkstermaandag

Opgestaan en eigenlijk alleen maar gepraat en geluierd. ’s Avonds deed roman weer worstjes en Peggy maakte haar fameus lekere hamburger. Toen ging Roman vertrekken naar huis, want hij moet werken maar ons Hansje moest rust hebben, dus die blijft op de camperplaats.

Dinsdag 30/05/2023

Rustig ontwaakt, tasje koffie met Peggy en Cees en geluierd eigenlijk. Ik was goed verbrand van de wind van de dag van te voren dus Peggy kwam met komkommer af. Heel de dag in de camper gezeten tot we ’s avonds lekker schnitzel aten. Hier nam ik ook afscheid van Cees want woensdagochtend vertrok die terug naar huis, ook om te werken.

Woensdag 31/05/2023

Lekker opgestaan, koffietje gedronken, Bumper uitgelaten. ’s Middags ben ik met Peggy naar het centrum gegaan voor Cees een nieuwe zomershort kopen, wat eten in halen en op de terugweg bij ’t Goudhaantje gestopt. Hier een Oosterse Bami special gegeten, wat lekker was dat (mocht ook voor dat geld), het zou er eerder ’t Goudmijntje mogen noemen. Terug op de camperplaats wat geholpen met het snijden van de groenten want we gingen Kip Madras eten. Ron en Lenette kwamen eten bij ons in de tuin van de camperplaats. Hierna zijn we gaan slapen.

Donderdag 01/06/2023

Opgestaan en gewerkt voor de radio en voor ons magazine. Ondertussen is Peggy met Lenette naar de groothandel en kwamen ze rond 12u30 weer terug. Dan ben ik met Peggy naar Vliegveld Seppe gegaan om hier bij Restaurant Cockpit lekker te eten.

Dan zijn we terug gereden en heb ik de aardbeien gesneden voor het dessert en heeft Peggy varkenshaasje met zelfgemaakte stroganofsaus een slaatje met frietjes door Lenette gebakken en een gebakje met zelfgemaakte banketbakkersroom en aardbeien. De ijsgateau was traktatie van Lenette en Ron omdat we deze week goed geholpen hebben. We aten dit in de keuken van hun op en kregen bezoek van Sofie.

Vrijdag 02/06/2023

Opgestaan en naar de winkel met Peggy, veel inkopen voor de hapjes te maken voor de Girls Night van Lenette. Ze kreeg vriendinnen over de vloer en wij mochten de hapjes maken. Ondertussen ook een half uur moeten wachten op onze bestelling om te eten bij de lokale bakker.

Toen we bijna aan de camperplaats kwamen was er de verrassing dat Roman er al was. Die had als cadeautjes petten met het logo van Mieke’s Hof bij. 3 met Crew erop, 1 met Ron en 1 met Lenette erop. Nu ben ik (na het hangen van de vlaggetjes voor het Italiaans Arrangement) met Roman terug naar Willemstad gereden. Hier hebben we een mooie citytour te voet gedaan. Eenmaal op de camperplaats had Roman voor ons eten bij. Dus ik en Peggy in de keuken van Lenette en Ron gedoken voor hapjes te maken en ondertussen was Roman bezig met de ragu bolognese saus op te warmen. Ron had ondertussen in de receptie de tafel al mooi gemaakt zodat we daar konden eten. Toen werd het al snel laat dus terug gaan slapen.

Zaterdag 03/06/2023 Italiaans Arrangement

Rustig ontwaakt en geheel den dag geluierd. Om 11 uur kregen we bezoek van de vloggers Ons Plakbandpensioen, deze zijn tot 14 uur gebleven wat uitte tot een leuke babbel en kennismaking.

Vanaf 17u30 zijn we naar het rondpunt op de camping gegaan waar er ondertussen de foodtruck Tasty Truck was aangekomen. Te lekker was alles en de sfeer was grandioos. Tot 23u30 zat ik bij de laatste want ondertussen was ik van Carlo ook zijn kaarten aan het doen in den donkere.

Zondag 04/06/202

Rustig opgestaan en tegen 12 uur is Roman vertrokken terug met de auto naar huis. Maar Hansje is nog gebleven want heeft voor Lenette de kaarten nog gedaan. Om 15 uur nog een lekkere ijs-Mars gegeten met Peggy en Cees, dan alles opgeruimd, verschoond en vertrokken naar huis. Rond 18u00 was Hans eindelijk terug met files en veel wegenwerken onderweg.

YouTube

De playlist van bevat 3 vlogs:

Sfeerbeelden

Hans Van Dyck

Hans is geboren op 27 november 1984 in Lommel (België). Hij werkt bij Colruyt als bediende verkoper en heeft een bijberoep genaamd HVD Mediaworks waar hij ook uitgever is voor het magazine De Spirituele Wereld. Hans is ook een spiritueel mentor.  Mocht Hans niet aan het werk zijn dan gaat hij graag zwemmen, naar de Efteling, een musical of rondrijden met Roman en Ons Delfin.